متن آهنگ اشکی برام نمونده
قر و قاطی
درود به تو گلم به وبلاگ خودت خوش اومدی

غم داره قلب منو تو سینه بیرون میکنه
اشک من دامنمو ستاره بارون میکنه
بسکه گریه کردم اشکی برام نمونده
قلب نا امیدم حالا تنها مونده
اونکه با قلب بلا دیده من
اومدو وعده ای از وفا گذاشت
آشنا او با وفاداری نبود
رفت که برگرده رو عهدش پا گذاشت
بسکه گریه کردم اشکی برام نمونده
قلب نا امیدم حالا تنها مونده
ای خدا کاسه صبرم سر اومد
شب شدو دوباره یارم نیومد
ولی افسوس چشم من خواب نداره
میشینم تا یکی پیغوم بیاره
بسکه گریه کردم اشکی برام نمونده
قلب نا امیدم حالا تنها مونده
غم داره قلب منو تو سینه بیرون میکنه
اشک من دامنمو ستاره بارون میکنه
بسکه گریه کردم اشکی برام نمونده
قلب نا امیدم حالا تنها مونده
بسکه گریه کردم اشکی برام نمونده
قلب نا امیدم حالا تنها مونده


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 19 / 7 / 1392برچسب:متن آهنگ اشکی برام نمونده,هایده,
ارسال توسط Amin Aslanpoor

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 126
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 127
بازدید ماه : 454
بازدید کل : 14255
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 2